Kurzy - Komunikační dovednosti

Kurzy zaměřené na asertivitu, vyjednávání a obchodní dovednosti.

Komunikační dovednosti v praxi

Chcete mít dobré vztahy se svým okolím? Chcete se cítit jistí při komunikaci s druhými? Chcete umět směrovat komunikaci tak, aby to druhým bylo příjemné? Chcete, aby vás jen tak něco nerozhodilo? Kurz komunikační dovednosti posune vaši schopnost komunikovat na zcela novou úroveň.

Cíl školení: poskytnout účastníkům zásadní dovednosti v oblasti komunikace, získat nástroje pro zvládání obtížných situací při jednání s klienty, pozitivní komunikace a zaujetí zákazníka :

    Lektor: PaedDr. Ilona Kejklíčková, Ph.D., MBA
    Místo: Soukromá klinika LOGO s.r.o., Multifunkční místnost, Vsetínská 20, Brno
    Cena: 5400,- Kč
    Délka kurzu: 8 učebních hodin
    Kapacita: maximálně 16 osob
    Přihlašování: Andrea Boučková Langerová, logoeduka@logoped.cz

    • Komunikační proces
    • Jak vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
    • Pozitivní komunikací - zaujetí zákazníka
    • Pravidla aktivního naslouchání - zjištění potřeb zákazníka
    • Princip win-win ( zisk pro všechny ) při vzájemné komunikaci
    • Neverbální komunikace, základy techniky mluvy těla
    • Aktivní řešení obtížných komunikačních situací se zákazníkem
    • Zvládání námitek

     

    Komunikace se zákazníkem, obchodní dovednosti
    (Client Relationship Management )

    Cíl školení: vylepšit prodejní dovednosti daných pracovníků, co nejvíce jim přiblížit možné techniky, zachování autenticity

    • principy komunikace s klientem, práce s klienty se specifickými potřebami
    • komunikace s problematickými klienty
    • nastavení komunikace, umění začít rozhovor
    • nácvik rozpoznání očekávání klienta a jeho specifických potřeb
    • zásady efektivní komunikace s ohledem na čas
    • nácvik optimálního sebeprosazení
    • umění říci ne
    • umění zakončit rozhovor

     

    Vyjednávání - výcvik v komunikačních technikách

    Cíl školení: účastníci se naučí zvládat svoji neverbální komunikaci, využívat ji ve svůj prospěch, naučí se vyvarovat nejčastějších chyb v komunikaci v pracovním prostředí i s klienty

    • nácvik komunikačních dovedností nezbytných v praxi
    • zásady profesní komunikace - odlišnosti od „civilní komunikace"
    • časté chyby v mluvním projevu a jejich předcházení
    • příprava textu a následného projevu - nezbytná osnova, na co je třeba dávat pozor
    • záznam řečového projevu a jeho podrobná analýza - odhalení chyb a jejich zvládnutí
    • možnosti neverbální komunikace - možnosti účinného využití jejích složek v praxi (přesvědčivost, schopnost zaujmout apod.)
    • zvládání řeči těla - techniky sebekontroly během projevu
    • gestikulace
    • proxemika - vysvětlení pojmu
    • posturologie - správné držení těla, správné postoje
    • praktický nácvik - modelové situace

     

Naše ordinace

Ordinace Praha

Karlovo náměstí 15
120 00 Praha

Telefon: 296 150 650
Mobil: 603 484 077
Mobil: 724 205 959

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku
Ordinace Brno

Vsetínská 20
639 00 Brno


Telefon: 543 420 666
Mobil: 777 675 233

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku
Ordinace Blansko

Nádražní 10
678 01 Blansko

Telefon: 516 426 426

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku

Náměstí Míru 149
667 01 Židlochovice

Telefon: 547 231 999

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku

Aktuality

  • 01 11 2017

    Český Goodwill

    Děkujeme všem za nominaci a hlasy pro zakladatelku naší kliniky PaedDr. Ilonu Kejklíčkovou, Ph.D. MBA, do projektu Český Goodwill! Původní český projekt s tradicí od roku 2013 oceňuje firmy, kterých si lidé váží, pro jejich odpovědný přístup k podnikání, morální kvality a poctivou práci.

Více aktualit »