Školení v oblasti komunikačních dovedností a zvládání zátěžových situací

Máte problémy při vystupování na veřejnosti, při prezentacích, při komunikaci s obchodními partnery? Nabízíme Vám trénink komunikačních dovedností pod vedením zkušených řečových specialistů a odborníků na rétoriku.

Proškolení manažerů a lektorů z podnikatelské sféry zkušenými klinickými logopedy a odborníky na rétoriku s cílem co nejefektivněji rozvinout komunikační dovednosti nezbytné v podnikatelském prostředí a zvládnout „umění rétoriky", vystupování ma veřejnosti. Celé školení je velmi prakticky zaměřeno i s nácvikem modelových situací, zvukových záznamů, nahrávek na kameru a podrobných analýz. Ty nejlépe slouží k odhalení a definování nejčastějších chyb, které dělá řečník a pod vedením zkušeného odborníka vedou k rychlému zvládnutí a nápravě těchto chyb.

Komunikační dovednosti

Výcvik v komunikačních technikách :

  • nácvik komunikačních dovedností nezbytných v praxi
  • zásady profesní komunikace - odlišnosti od „civilní komunikace"
  • časté chyby v mluvním projevu a jejich předcházení
  • příprava textu a následného projevu - nezbytná osnova, na co je třeba dávat pozor
  • záznam řečového projevu a jeho podrobná analýza - odhalení chyb a jejich zvládnutí

Specifika komunikace v pracovním prostředí :

  • komunikace s nadřízenými a pracovními partnery v zaměstnání
  • vedení porad
  • předcházení konfliktům na pracovišti a řešení konfliktů již vzniklých

Neverbální komunikace

Možnosti účinného využití jejích složek v praxi ( přesvědčivost, schopnost zaujmout apod. )

  • zvládání řeči těla - techniky sebekontroly během projevu
  • gestikulace
  • proxemika - vysvětlení pojmu
  • posturologie - správné držení těla, správné postoje
  • praktický nácvik - modelové situace


Taktika a strategie úspěchu

  • asertivita a „umění říkat ne"
  • asertivní dovednosti - empatická asertivita
  • možnosti obrany vlastní integrity, zdravá argumentace a techniky sebeprosazení
  • vyjednávání, zvládnutí vypjatých situací

Rétorika a veřejné vystupování

  • rétorika v praxi
  • hlasová výchova
  • techniky výslovnosti
  • zaujetí posluchače
  • práce s mikrofonem a kamerou - analýza projevu během modelových situací
  • zdravé sebevědomí a sebepojetí, jak pracovat na jejich vybudování

Zátěžové situace a jejich zvládání

  • dávkování práce : workoholismus, syndrom vyhoření a jeho prevence
  • zvládání stresu
  • zvládání trémy
  • dávkování práce
  • možnosti obrany vlastní integrity
  • zvládání hněvu, kritiky
  • nácvik relaxačních technik a dovedností
  • představa volného času a jeho možná náplň, volný čas jako prostor pro odpočinek a
  • relaxaci jedince

Sebepoznávací techniky :

  • testy psychických, temperamentových a charakterových vlastností a práce s výsledky testů
  • sebeřízení a sebekontrola - účinné mechanismy

 

Naše ordinace

Ordinace Praha

Karlovo náměstí 15
120 00 Praha

Telefon: 296 150 650
Mobil: 603 484 077
Mobil: 724 205 959

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku
Ordinace Brno

Vsetínská 20
639 00 Brno


Telefon: 543 420 666
Mobil: 777 675 233

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku
Ordinace Blansko

Nádražní 10
678 01 Blansko

Telefon: 516 426 426

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku

Náměstí Míru 149
667 01 Židlochovice

Telefon: 547 231 999

Více informací o pobočce
Další kontakty na kliniku

Aktuality

  • 01 11 2017

    Český Goodwill

    Děkujeme všem za nominaci a hlasy pro zakladatelku naší kliniky PaedDr. Ilonu Kejklíčkovou, Ph.D. MBA, do projektu Český Goodwill! Původní český projekt s tradicí od roku 2013 oceňuje firmy, kterých si lidé váží, pro jejich odpovědný přístup k podnikání, morální kvality a poctivou práci.

Více aktualit »