Informace o aktuálním provozu kliniky

Vážení a milí klienti,

Soukromá klinika LOGO s.r.o. zahajuje od 4.5.2020 běžný provoz. Nebereme však nic na lehkou váhu, proto provádíme opatření, která Vás i nadále budou chránit.

Opět se vracíme také k ambulantní péči se zvýšeným hygienickým režimem, aby pro Vás byla bezpečná. Personál bude vybaven ochrannými prvky a nadále bude probíhat pravidelná dezinfekce všech ordinací i čekáren.

Pokračujeme v on-line logopedických terapiích. Z důvodu Vašeho velkého nadšení pro tuto formu terapie, jsme se rozhodli využívat ji i do budoucna. Více informací se dozvíte u svého logopeda.

K datu 4.5. znovu otevřeme dětský stacionář Logáček, jehož kapacita je prozatím omezená, z důvodu nařízení vlády.

Myslíme především na Vaše zdraví, proto Vás žádáme o dodržování základních bezpečnostních pokynů. Noste nadále roušky, či respirátory. Snažte se dodržovat 2 metrové rozestupy, návštěvu lékaře směřujte na sjednanou dobu. Neváhejte také využít desinfekci na ruce ve vstupní hale. Buďte ohleduplní k okolí a k ostatním pacientům. Pokud si budete vědomi styku s nakaženou osobou COVID-19, přeobjednejte se. Pacienty, kteří trpí respiračním onemocněním, mají nařízenou karanténu, nebo zvýšenou teplotu, neošetřujeme. Při vstupu na kliniku bude nadále probíhat měření teploty.

Abychom Vám poskytli bezpečné prostředí, rozmístili jsme v prostorách kliniky instrukce k obsazování míst na sezení, které, prosím, dodržujte. Neváhejte také v případě hezkého počasí využít prostor atria, kde jsme pro Vás zřídili venkovní čekárnu.

Ordinační hodiny

Po - Čt:

Pátek:

Sobota:

dle tel. domluvy

Těšíme se na Vás.

Soukromá klinika LOGO, s.r.o.