Neurologie a dětská neurologie

Službu nabízíme v pobočkách:

Naše neurologické pracoviště zajišťuje diagnostiku, léčbu a následné sledování onemocnění nervového systému. Specializujeme se zejména na nemoci s projevy poruch komunikace např.:

• lehká mozková dysfunkce
  • dětská mozková obrna
  • cévní mozková příhoda
  • záchvatovitá onemocnění
  • bolesti hlavy a zad
  • prodělaného záněty a úrazy
  • demence apod.

Naši neurologové pečují o dětské i dospělé pacienty. K dispozici máme moderní přístrojové vybavení, doplňkové vyšetřovací a laboratorní metody, EEG a  návaznost na vlastní rehabilitační oddělení a ergoterapii. Samozřejmostí je spolupráce s dalšími odděleními kliniky: logopedie, psychologie a psychiatrie.

Reference

Chodila jsem k mnoha neurologům, ale s komplexním přístupem jsem se setkala až u paní primářky Moráňové. V neposlední řadě je to velice příjemný a milý člověk.
Petra J.
Vynikající paní doktorka. Pomohla mně i mému synovi. Je to odborník na svém místě. Stejně tak chválím celou Soukromou kliniku LOGO, kde k pacientovi přistupují opravdu individuálně a jeho problémy řeší komplexně v rámci svých možností (neurologie, RHB, interna, ORL, fyzioterapie, logopedie, psychologie a psychiatrie). Kdyby takto fungovalo naše zdravotnictví všude, budu platit klidně vyšší zdravotní pojištění, protože vím, že za něj obdržím vynikající služby jako na klinice LOGO.
Martin K.
Výborná doktorka, člověk na svém místě. Stejně tak dobře musím ohodnotit i rehabiliaci, které na klinice podstupuji. Bohužel jak už bylo zmíněno, nevýhodou jsou delší čekací doby vzhledem k tomu, kolik má paní doktorka pacientů.
Kamča L.

Rádi Vám pomůžeme žít bez bariér.