Provozní vedoucí
- koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení
pro naše pracoviště v Brně

Neustále zdokonalujeme služby a rosteme.
Hledáme kolegu / kolegyni na pozici Provozní vedoucí - koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení do skvělého týmu lidí, jejichž přirozeností je chuť pomáhat na vysoce profesionální úrovni našim klientům a zároveň jsou to skvělí parťáci, kamarádi pro své kolegy.
Kdo jsme?
Soukromá klinika LOGO s.r.o., byla založena jako specializované zdravotnické zařízení na diagnostiku a terapii vad řeči, hlasu a sluchu. Postupně se rozvíjela tak, že v současné době je zde poskytována komplexní péče v odbornostech - foniatrie, ORL, logopedie, psychologie, psychiatrie, neurologie, interní lékařství , fyzioterapie a ergoterapie.
Motto kliniky LOGO zní: "Společně pomáháme".
Hledá se Provozní vedoucí - koordinátor/ka úklidu a provozu ve zdravotnickém zařízení
- Máte smysl pro detail a vidíte příležitost ke zlepšení i tam, kde je jiní nevidí?
- Vnímáte pravdila tak, že usnadňují lidem život a je dobré je respektovat?
- Umíte v klidu a konstruktivně zvládnout i náročnou komunikaci?
- Hledáte práci, kde budete mít každodenní přehled nad pořádkem a budete posilovat dobré mezilidské svaly?
- Baví Vás organizovat, plánovat a být v kontaktu s lidmi napříč týmem?
Pak jste to možná Vy, kdo u nás může zastávat pozici provozně technický/technická vedoucí s přesahem do obchodní činnosti.
Náplní Vaší práce bude:
- Budete dohlížet na úklid a údržbu - povedete tým pracovnic a pracovníků, zajistíte, aby vše fungovalo, jak má, a naše prosředí zdravotnického zařízení bylo vždy příjemné a bezpečné.
- Nastavíte a budete udržovat pravidla provozu - aby se všichni v našem zařízení cítili jistě a věděli, co kdy a jak.
- Budete zlepšovat vnitřní organizaci - hledat cesty, jak práci dělat lépe a jednodušeji.
- Budete spolupracovat při rekonstrukcích a úpravách prostor - s dodavateli i kolegy.
- Budete mít na starost pronájem školicí místnosti - komunikaci se zájemci, domluvu termínů, základní agendu k pronájmu a k přípravě místnosti.
- Každodenní komunikace bude Vaším hlavním nástrojem - s vedením, kolegy, úklidovým týmem i externími partnery.
- Dohled nad nastavenými principy a pravidly bezpečného provozu.
- Spolupráce při případných stavebních úpravách v budově
Koho hledáme:
- VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru - není nezbytnou podmínkou
- Kolegu/kolegyni, který/á se nebojí odpovědnosti a umí koordinovat tým s citem i rozhodností
- Někoho, kdo je pečlivý, praktický a má organizačnís schopnosti
- Uvítáme zkušenost z obchodně-provozní oblasti
- Výhodou je praxe na obdobné pozici provozní vedoucí v ubytovacím nebo zdravotnickém zařízení
- Potřebná je i velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (MS Excel)
Co Vám můžeme nabídnout:
- atmosféru lidskosti a laskavosti
- smysluplnou práci ve firmě, která dlouhodobě pomáhá lidem
- příjemné pracovní prostředí se skvělými kolegy s ochotou pomáhat
- možnost získání nebo prohloubení znalostí ve zdravotnickém prostředí
- výtečné obědy v místě pracoviště za zvýhodněnou cenu
- Multisport karta pro sport a relaxaci
- zvýhodněný nákup firemních produktů
- účast na společenských akcích
- zázemí několikrát oceněné české společnosti
