Relaxace a masáže

Uvolněte všechny své smysly a nechte se hýčkat.

Službu nabízíme v pobočkách:

Využijte služeb nabízených naší klinikou, pomocí kterých vám pomůžeme zlepšit tělesnou kondici a zrelaxovat Vaše tělo v dnešní hektické době.

Zaměřena na uvolnění svalů a celkové uvolnění těla. Účinky: zvýšení prokrvení, normalizace napětí kůže, uvolnění svalového napětí a bolesti, urychlení vyprazdňování povrchových žil a lymfatických cest, zvýšení sekrece potních žláz, relaxace svalová i psychická. Indikace: u poúrazových a pooperačních stavů, chronických revmatických chorob, u chronických chorob dýchacího systému, při bolestech pohybového aparátu.

Relaxační masáž

60 minutová péče o vaše tělo. Relaxační masáží uvolníme napětí a stres z Vašeho těla. Při masáži se používají jemnější, pomalé hmaty, které mají navodit klid a pohodu. Klasickou relaxační masáží dojde k uvolnění ztuhlých, přetížených svalů a odstranění bolestivých míst ve svalech. Pomáhá také podpořit krevní oběh, lymfatický systém a vyloučit toxické látky z organismu.

Sportovní masáž

Sportovní masáž je složena z vhodných masérských hmatů, kterými naši fyzioterapeuti pomáhají sportovcům zbavovat se únavy, přispět k jejich zotavení nebo připravit sportovce po fyzické i psychické stránce na výkon.

Reflexní masáž

Manuální technika působící přes reflexní body na povrchu těla a ve svalech na vnitřní orgány a tím lze ovlivnit jejich činnost. . Účinky: zlepšení prokrvení, zlepšení činnosti hluboko uložených orgánů a tkání, odstranění bolestí pohybového aparátu.

Lávové kameny

Luxusní 90minutová relaxace těla i duše za použití vulkanických kamenů, esenciálních olejů a relaxační hudby přináší úžasné teplo a vůni, které Vás kompletně pohltí. Tato metoda je určena každému, kdo trpí stresem, nespavostí, bolestmi nohou, kloubů zad i krční páteře. Zlepšuje funkci imunitního systému, zrychluje metabolismus a tím i proces hubnutí.

Kyslíková terapie

Tuto terapii doporučujeme využít při bolestech hlavy, zvýšené únavě, poruchách spánku, dechových potížích nebo depresích. Pomocí této terapie dochází k posílení obranyschopnosti organismu, regeneraci a oddálení projevu stárnutí.

Baňkování

Vhodná doplňková metoda klasických masaží. Pomocí baňkování dokážeme odstranit bolesti páteře a pohybového aparátu a také příznivě ovlivnit funkci vnitřních orgánů.

Manuální lymfodrenáže

Manuální lymfodrenáž je hmatová technika, jejímž cílem je podpora funkce povrchového mízního systému. Více inforací se dočtete zde.

Uvolňovací relaxační masáž (60 min.)

Manuální techniky včetně předloktí, využití baňěk na jemné odblokování zatuhlých bodů, po masáží teplý zábal uvolňující zbytkový stres.

Uvolňující hloubková masáž (60 min.)

Manuální techniky včetně předloktí, identifikace myogelóz, bloků jednotlivých svalů a jejich řetězení. Aplikace spoušťových bodů, uvolnění pánevního segmentu a šíje.

Celostní masáž (120 min.)

Komplexní masáž celého těla za účelem uvolnění svalů a hluboké relaxace.

Masáž šíje (30 min.)

Jemné techniky uvolnění krční páteře, včetně horní čísti trupu až po dolní úhel loaptky.

Rádi Vám pomůžeme žít bez bariér.