Relaxace a masáže

Uvolněte všechny své smysly a nechte se hýčkat.

Službu nabízíme v pobočkách:

Využijte služeb nabízených naší klinikou, pomocí kterých vám pomůžeme zlepšit tělesnou kondici a zrelaxovat Vaše tělo v dnešní hektické době.

Zaměřena na uvolnění svalů a celkové uvolnění těla. Účinky: zvýšení prokrvení, normalizace napětí kůže, uvolnění svalového napětí a bolesti, urychlení vyprazdňování povrchových žil a lymfatických cest, zvýšení sekrece potních žláz, relaxace svalová i psychická. Indikace: u poúrazových a pooperačních stavů, chronických revmatických chorob, u chronických chorob dýchacího systému, při bolestech pohybového aparátu.

Relaxační masáž

60minutová péče o vaše tělo. Relaxační masáží uvolníme napětí a stres z Vašeho těla. Při masáži se používají jemnější, pomalé hmaty, které mají navodit klid a pohodu. Klasickou relaxační masáží dojde k uvolnění ztuhlých, přetížených svalů a odstranění bolestivých míst ve svalech. Pomáhá také podpořit krevní oběh, lymfatický systém a vyloučit toxické látky z organismu.

Sportovní masáž

Sportovní masáž je složena z vhodných masérských hmatů, kterými naši fyzioterapeuti pomáhají sportovcům zbavovat se únavy, přispět k jejich zotavení nebo připravit sportovce po fyzické i psychické stránce na výkon.

Lávové kameny

Luxusní 90minutová relaxace těla i duše za použití vulkanických kamenů, esenciálních olejů a relaxační hudby přináší úžasné teplo a vůni, které Vás kompletně pohltí. Tato metoda je určena každému, kdo trpí stresem, nespavostí, bolestmi nohou, kloubů zad i krční páteře. Zlepšuje funkci imunitního systému, zrychluje metabolismus a tím i proces hubnutí.

Uhličitá koupel

Skvělá detoxikační metoda, která vede k regeneraci celého těla, zmírnění celulitidy, tlumí alergie, odstraňuje lymfatické otoky a křečové žíly, potlačuje revmatické a klimakterické potíže, zlepšuje prokrvení, léčí neurózy a migrény. Pro sportovce výborná metoda účinného zvýšení výkonu i rychlejší regenerace.

Je prováděna ve speciální vaně s provzdušňovacími tryskami ve vodě o teplotě 36-38 st.C. Zlepšuje celkové prokrvení těla, na kůži působí jemně masážně, má sedativní a uvolňující účinky, podporuje srdeční činnost a krevní oběh, zlepšuje dýchání.

Kyslíková terapie

Tu to terapii doporučujeme využít při bolestech hlavy, zvýšené únavě, poruchách spánku, dechových potížích nebo depresích. Pomocí této terapie dochází k posílení obranyschopnosti organismu, regeneraci a oddálení projevu stárnutí.

Rádi Vám pomůžeme žít bez bariér.