Individuální terapie pro děti
Nástup do 1. třídy i předškolní příprava je pro mnoho dětí velmi náročná. Nabízíme terapie, které tento nástup dětem usnadní.
Rozvoji dětí se věnují individuální terapie:
Elkoninova metoda
Program vychází z tréninku dle Elkonina. To je metoda, která vede k vytvoření základů budoucího čtení.
Tato individuální terapie se zaměřuje na trénink fonematického uvědomování dle Elkonina. To je metoda, která vede k vytvoření základů budoucího čtení. Rozvíjí dovednosti, které chybí většině neúspěšných čtenářů na ZŠ. Metoda rozvíjí myšlení, rozšiřuje slovní zásobu a poznávací schopnosti dětí. Kroužek napomáhá předcházet specifickým poruchám učení (dyslexie, dysgrafie atd).
Terapii vedou logopedky PhDr. Dana Kramářová, PhDr. Barbora Kučerová, Mgr. Kateřina Žáková a Mgr. Iva Kučerová
Je vhodná pro:
- všechny děti před vstupem do ZŠ jako stimulační program
- děti s odloženou školní docházkou
- děti s těžkostmi ve vývoji řeči
- děti, jejichž rodiče jsou dyslektici
- děti s těžkými vývojovými poruchami
- děti z cizojazyčného prostředí
- děti, které mají problémy se čtením v prvních letech školní docházky
Maxík
Program je zaměřen na rozvoj školních dovedností a usnadňuje dětem vstup do 1. třídy.
Věnujeme se rozvoji školních dovedností a vede k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání. Je vhodný pro všechny děti před vstupem do 1. třídy ZŠ, pro děti s odkladem školní docházky, ale také pro malé školáky, kterým se psaní, čtení a počítání ve škole příliš nedaří.
Terapii vedou logopedky Mgr. Iva Kučerová, PhDr. Dana Kramářová, PhDr. Barbora Kučerová, Mgr Kateřina Žáková a Bc. Helena Radová
HYPO
Program HYPO je Prevence poruch učení v předškolním věku a raném školním věku. Hlavním cílem programu je posílení koncentrace a pozornosti a stimulace percepčně kognitivních funkcí u dětí ve věku 5,5-8 let. Podmínkou je partnerská spolupráce logopeda-rodiče-dítěte
Pro koho je program HYPO určen:
- děti s poruchou pozornosti ADHD, ADD
- děti s odkladem školní docházky
- stimulační program pro všechny děti na úspěšné zvládnutí role školáka
- může koncepčně navazovat na Elkonin a MAXÍK (fonematický sluch, grafomotorika, pozornost)
Terapii vedou logopedky PhDr. Dana Kramářová a PhDr. Barbora Kučerová
Instrumentální obohacování
Rozvíjí kritické myšlení a schopnosti se učit (učíme se učit) - rozvoj kognitivních funkcí a je určeno dětem od 9 let. Používá se u dětí se specifickými poruchami učení, ale i jako nástroj rozvoje a zvyšování intelektového potenciálu dětí i dospělých.
Terapii vede psycholožka PhDr. Tereza Cajthamlová
Make an appointment at our clinic
We will be happy to help you live without barriers.